neděle 14. listopadu 2010

Sabrinky narozeniny + návštěva ZOO


Dne 8.11.2010 to jsou přesně 4 roky co jsem se narodila.Zajímavá náhoda je že jsem se narodila 1 den po narozeninách mé babi(mamina mé mamky) ta se narodila 7.11. a shodou náhod jsou bráchové 1 den po tátovi mamky narodili se 27.3. a mamky táta se narodil 26.3.Svět je malý a o náhody tu není nouze :)
  Oslava se tentokrát konala u prababi a pradědy v Radobyčicích.S mamkou jsme tam dorazili hned ráno.Chvíli jsme se hráli a po obědě dorazila babi.Mamina mi zas chtěla navlíknout do šatiček:( doby kdy jsem je zbožnóvala jsou dávno pryč ještě že mamina měla sebou  dvoje  jedny mi tedy navlíkla.Dostala jsem koníka Toníka kterého mi hned ukradl Kristián,Také svíčky mi musel sfouknout.



Dne 28.10. jsme se vypravili do ZOO.Společně s mámou,tátou,babi,tetou atd zkrátka ,,Hujerovi,, :))))

Mamka nás vzala bez kočárku aby jsme mohli jet mašinkou.Myslela že se nám to bude líbit mě a Kristiánkovi se to líbilo ale Samča brečel asi se bál.když už jsme byli v ZOO pozorně jsem zkoumala zvířata moéc se mi líbily šimpanzi,lemuři něco takového by se mi líbilo mít doma škoda že jsem nemohla dělat ají :(Dokonce jsme viděli žirafy ty Vám byly veliké a nakonec i malého hrošíka.Byl to super výlet už se těším až tam půjdeme na Štědrý den.

Žádné komentáře:

Okomentovat