neděle 17. října 2010

Další víkend u babi a dědy

Tak jsme dnes jeli zase skoro jako každý víkend k babi.Já jsem se těšila na pejsky.Táta šel se s Kristim a Samčou projí t a já s mámou a babi šla k pejskům:)Babi čekala za plotem a já s mámou šla dovnitř na zahradu.Nejmladší Klára na mě hned hupsla až mi povalila.A tak stále dokola.Stoupla jsem si a už zas udělala hups a opět jsem byla na zemi.Nejradši mám Felu té nevadí mě,,líbání,, a drastické hlazení.Kláře jsem pak vynadala přece na mě nebude hupsat.Škoda že to máma nenatočila byla to švanda.Když jsme byly celé od bahna.(neva máme přece pračku)Vydaly jsme se hledat tátu a brchy zachvíli jsme je našli obešli jsme tedy blok a my s bráchama se vrhali na každého živého tvora.Máma měla strach o zvířátka přece jen jsme divoký.

Žádné komentáře:

Okomentovat