neděle 8. května 2011

Po dlouhé době zpátky u psaní

Skoro 3 měsíce jsem nenapsala ani stránku či jeden příspěvek.Zkrátka seběhlo se tolik věcí, i když jsem měla hlavu k prasknutí nebyl zkrátka čas sednout si a psát.A co že vše nás potkalo?








1.MATEŘSKÁ ŠKOLA




Dne 16.3.2011 nás čekal zápis do školky.Věděla jsem ,že nemohu být tak sobecká a nechat si je doma když potřebují kontakt s vrstevníky.K mé radosti je toliko dětí z babyboomu ,že jsem neměli šanci děti umístit.Bylo nám nabídnuto docházení na 2 hodiny týdně.Jen čas ukáže zda tuto nabídku využijeme či nikoliv.


                                                                                2.SAMUELŮV AUTISMUS?????
Aby toho nebylo málo jsou poslední naše dny proplněné sledováním Samíka.To čeho jsem si nebyla schopná všimnout -narodil se zdravý veškerou pozornost měla Sabri to si ted´vyčítám.Otázka co mi zněla u Sabri v hlavě PROČ PROČ  se znovu dere na povrh.Může za to lonśký pád z okna?Do toho pádu  to bylo tichá klidné miminko.Krom tržné rány na čele v nemocnici nenašli žádné poranění byl vyšetřen neurologem.Může snad šok nastartovat autismus?Proč dítě které milovalo mazlení se odtahuje kdykoliv jej chce někdo obejmout místo sledování pohádky si zaleze do postele a staví si.Dne 16.5:2011 jsme objednaný k Mudr.Krejčířové původně jsme měli ject se Sabri ale dohodla jsem se s paní doktorkopu ,žer by pro mne bylo přínosnější vyšetřit Samču.Od naší psychiatričky máme závěr.poruchy auti spektra.

                                                                        

3 komentáře:

  1. Moc drzim palce se Samikem, snad bude jen osobnost a za cas se srovna. Mejte se moc hezky, budem na vas myslet.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za podporu.Doufám že paní Krejčířová autismus vyvrátí.

    OdpovědětVymazat