čtvrtek 16. září 2010

Den 8mý středa 15.9.2010-aneb výlet do Prahy na plastiku

Dnes nadešel velký den :)Jedeme opět po roce na kontrolu na plastiku ´do FN Královské Vinohrady.Pro ty co nás ještě moc neznají jsem se narodila s roštěpem patra.Ted´už jej mám spravené a nikdo by nepoznal, že jsem tam měla obrovskou díru.Operovali mě v červnu 2008 takže semnou v nemocnici ležel táta místo mámy máma v té době měla 2 mimi Kristiho a Samču.Ted´už jsou veliký.Oproti jiným rokům se mamka rozhodla ,že pojedeme vlakem.Koupila mi golfky prý by na eskalátorech v metru můj reha buggy neudržela.Hlídat kluky přijela prababi a praděda a já a s tátou a mámou jela na vlak.Ještě než jseme došli na nádraží chtěla jsem ham ham deoma jsem moc nesnídala tak jsme se stavili v sámošce.Mamka koupila něco na cestu./plně nejvíc mě zaujali  brambůrky pro děti ve tvaru madvídků.Koukněte jak se cpu.

V 8 hodin přijela mašina  ta Vám byla veliká.Naposledy jsem jela mašinkou když mi byl rok.Ted´už si to užiji více.našli jsme volné kupé a huráááá cesta může začít už umím jak dělá mašina ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ.














Výsledek kontroly na plastice.Patro mám dle doktorů krásné zoubky také hurááááááá nebudu mít rovnátka.A za to ,že nemluvím může retardace.Takže nic nového pod sluncem :(Ke konci výletu jsme se zastavily v Ikee máma nám koupila vláčkodráhu a domeček na vkládání tvarů.


Celý výlet byl super ale cesta autem je lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat